פעם לפני הרבה שנים המתיישבים השמאלנים היו אומרים למתנחלים ביו"ש

אתם פושעים שאתם מסכנים את הילדים שלכם ומתגוררים במקום כבוש .
יום אחד פגש אותי הרב דוביד יזהאל ליד הבאר ממנה היה שואייב מים מי קודש היה אומר שהיו קרירים וטעמם היה מי עדן אתה חילוני הא? ולא היה מבקש שאשיב אלא פולט כאילו עובדה היא ואמר לי בוא שב לידי .ישבתי לידו והוא חופן את זקנו בידו השמאלית ובידו הימנית מוחה דמעה ואומר לי משונאי אשמר אבל מאוהבי מי ישמרני? באותו הרגע לא בדיוק הבנתי למה הוא מתכוון אבל הוא אמר לי ראית השייגץ הזה כשהוא אומר יוסף שריד מתכוון ליוסי שריד זה נולד פה מציין את שם העיר שלנו והוא ממית אסון כשהוא קורא למתיישבים בארץ ישרואל פושעים שהם מיישבים את יהודה ושומרון אוי אוי הערבים עוד ירצחו בנו טוב טוב נאנח ואומר טוב תלך ואני לא אבזבז לך את הזמן שלך ומשחרר לי היד.
המקום בו פגש אותי הרב דוביד יזהאל היה באר מים בין זרנוגה לקובייבה מקום שנקרא היום בעברית קריית משה הבאר היום כבר לא קיימת אבל אני רוצה להקים שם אנדרטה עם דמעה גדולה דמעתו של הרב שכבר אז בכה על עם ישראל כשראה את האהובים שלו האחים שלו יוצאים נגד אחים וראה את הנולד.
והנה ב7.10 פחדיו של הזקן הזה הרב דוביד יזהאל התגשמו הערבים רצחו את אלה שחשבו שהם לא חיים בכיבוש . שחשבו שרק מתיישבים ביהודה ושומרון הם כובשים ליהודים האחים שהוא אהב ששנאו את בני עמם יותר מאשר את האויב .
 
למעלה